Monday, July 2, 2007

Σήμερα ήταν μια καλή μέρα

Μετά από 12 σερί ήττες χτες, ο συνάδελφος ο Γιάννης στην δουλειά, μου έφτιαξε μια καινούρια τακτική την οποία είπα και να δοκιμάσω. Το αποτέλεσμα, 9 νίκες 1 ισοπαλία και 1 ήττα. Η νέα τακτική ονομάζεται "χωρίς σάλιο" και δεν θα την αποκαλύψω μέχρι να ανέβω στην πρώτη 10αδα της κατάταξης. Από Νο 380 το απόγευμα, έφτασα αυτήν την στιγμή κάτω από Νο 200 και θα συνέχιζα, αν δεν τραυματιζόταν ο επιθετικός μου. Αυτός θα επιστρέψει αύριο (σε πραγματικό χρόνο), οπότε ως τότε λέω να μην το ξανανοίξω. Στο ενδιάμεσο όμως καλά τα πήγα σήμερα! Παραθέτω χαρακτηριστική βαθμολογία από ενα φιλικό πρωτάθλημα που συμμετέχω. Έχω παίξει τα περισσότερα παιχνίδια από όλους! Τα fixtures στο FM Live δεν είναι καθορισμένα, δηλ δεν πρέπει να παίξεις τα ματς με συγκεκριμένη σειρά, απλά πρέπει να παίξεις με όλους σε κάποιο καθορισμένο χρονικό διάστημα! Ε, σήμερα που ήταν η μέρα μου, του έδωσα και κατάλαβε!



Α και δεν θέλω σχόλια για το "Low Rankers Mini League". Χτες και για ακόμα λίγο, Low ranker είμαι. Αλλά βλέπω σύντομα να με διώχνουν απο την Λίγκα, έτσι όπως τους φέρομαι :P

No comments: