Friday, July 13, 2007

To μεγάλο ματς που όλοι περιμέναμε!

Έγινε σε ένα γήπεδο τόσο μικρό, που η ομάδα μου δεν μπόρεσε να ξεδιπλώσει όλο το τεράστιο ταλέντο της στο χορτάρι! Στο FML μπορείς να ρυθμίσεις τις διαστάσεις του γηπέδου σου! Ιδού λοιπόν, το πραγματικό EL PASO!


Και ένα συμπέρασμα από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στο FML. Αξίζει πολύ περισσότερο να δώσεις λεφτά σε μια ομάδα για να αποκτήσεις απευθείας έναν παίχτη με κανονική μεταγραφή πληρώνοντας το ποσό που ζητάνε για αυτόν, παρά να κοιτάξεις να πάρεις παίχτες ελεύθερους ή που λήγουν τα συμβόλαιά τους! Και αυτό γίνεται, γιατί στην 2η περίπτωση γίνεται auction (δημοπρασία) και τον παίχτη παίρνει αυτός που δίνει τους μεγαλύτερους μισθούς. Το αποτέλεσμα είναι να μην μπορείς να πάρεις αξιοπρεπή παίχτη με μισθό μικρότερο από 60κ λίρες την εβδομάδα. Οι γνωστοί σταρ μάλιστα ξεπερνάνε πάντα τα 100κ. Σαν μέτρο σύγκρισης να δώσω ότι το συνολικό budget μου σε μισθούς για πρώτη και δέυτερη ομάδα, είναι 180κ και είμαι μέσα στο top 100 του παιχνιδιού. Δύσκολα μια ομάδα που θέλει να επιβιώνει οικονομικά, θα καταφέρει να έχει πάνω από 1-2 παίχτες με μισθούς 50-60k. Το αποτέλεσμα είναι οι παίχτες αυτοί με τους μεγαλους μισθούς να καούν και να βολοδέρνουν σε μικρές ομάδες που τους πουλάνε ανά βδομάδα για να ξεφορτωθούν τον μισθό τους! Κάτι από Hattrick μου θύμισε!

No comments: